Prekių grąžinimas

www.casablanca.lt elektroninė parduotuvė remiasi Lietuvos Respublikos įstatymais, todėl taip pat vykdo prekių grąžinimo politiką. Įsigytus produktus galima grąžinti įmonei, šiais atvejais:

  • Jeigu Jūsų gauta prekė neatitiko tos, kurią įsigijote elektroninėje parduotuvėje.
  • Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos įstatymais, suteikiame klientui galimybę grąžinti įsigytą prekę – procesui įgyvendinti, kaip ir yra nurodyta, suteikiame 14 (keturioliką) dienų. Laikotarpis yra pradedamas skaičiuoti nuo tos akimirkos, kai siunta yra pristatyta kurjerių.
  • Įspėjame, jog prekės, kurias norite grąžinti, privalo būti nenaudotos, nepraradusios pirminės – prekinės išvaizdos, vizualinių bruožų (išskyrus atvejus, kai prekė yra brokuota ar defektuota). Pakuotė taip pat turi būti nepažeista, nesugadinta, nedeformuota. Pastaba – atidaryta pakuotė nėra įvardijama, kaip pažeidimas, jeigu tikslas buvo įsitikinti, jog gautas daiktas atitinka elektroninėje parduotuvėje nurodytą aprašymą.
  • Grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
  • Grąžinant prekę reikia nurodyti šią informaciją: užsakymo numerį, grąžinamos prekės pavadinimą bei kodą, pirkimo datą.
  • Mūsų elektroninė parduotuvė įsipareigoja, gavusi grąžinta prekę, kompensuoti pinigus per 7 – 10 darbo dienų.
  • Pagal teisės aktą negali būti grąžintos arba keičiamos šios prekės: parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai preparatai. Prekės, kurios gaminamos pagal individualų užsakymą.
  • Pirkėjas, kuris grąžina nepatikusias arba netikusias prekes, turi apmokėti pats patirtas tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas.